دکتر امین عابدی‌نژاد

دکتر امین عابدی‌نژاد

آخرین بروزرسانی: 22 شهریور 1402

هوش کلامی و استنتاجی – استعداد تحلیلی

(0 امتیاز)

آفلاین

هوش کلامی و استنتاجی – استعداد تحلیلی

بررسی اجمالی

مدارس تیزهوشان از دیرباز شاخص‌ترین محیط‌های آموزشی را جهت رشد و پرورش دانش‌آموزان خلاق فراهم نموده‌اند. پذیرفته شدن در این مدارس در سال‌های اخیر به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های دانش‌آموزان و اولیا محترم تبدیل شده است. بررسی آزمون ورودی این مدارس در سال‌های اخیر نشان می‌دهد، پرورش هوش و استعداد تحلیلی دانش‌آموزان، کلیدی‌ترین راهکار جهت اطمینان حداکثری از پذیرفته‌شدن دانش‌آموزان عزیز خواهد بود. کامل‌ترین آموزش تصویری این درس شامل سرفصل‌های هوش_تصویری، هوش کلامی و استنتاجی، هوش ریاضی و سرعت و دقت عمل به همت موسسه فرهنگی آموزشی ادب و دانش ماخ و جناب آقای دکتر امین عابدی‌نژاد با صرف زمان، زحمت و هزینه زیاد تهیه شده و با توجه به رسالت موسسه که توسعه عدالت آموزشی در جای جای میهن پهناور و عزیزمان، ایران است و به حضور تقدیم می‌گردد.

⭐️⭐️ امید است رنج و سختی تهیه کامل‌ترین مجموعه آموزشی درس هوش و استعداد تحلیلی با استفاده فرزندان ایران عزیز به شیرینی پرورش دانش‌آموزانی خلاق و دارای قدرت تحلیل و استنتاج بدل شود.

مدرس:

دکتر امین عابدی‌نژاد
(0)
1 نظر
2 دانش‌آموز
2 دوره
آقای دکتر امین عابدی‌نزاد از سال ۱۳۹۵ سرگروه مرکز آزمون تیزهوشان ماخ بوده‌اند و با تجربه طراحی و برگزاری بیش از ۵۰۰ مرحله آزمون آزمایشی شبیه‌ساز برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان که شباهت قابل توجهی با آزمون‌های اصلی برگزار شده در هر سال داشته است، یکی از شاخص‌ترین و اثرگذارترین مدرسین این حوزه هستند. آقای دکتر عابدی‌نژاد، کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته صنایع از دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه تهران اخذ کردند و هم اکنون دانشجوی سال آخر دکتری دانشگاه علامه‌طباطبایی هستند. تا کنون بیش از ۱۵ عنوان کتاب با موضوع آزمون تیزهوشان از ایشان به چاپ رسیده است.

نقد و بررسی‌ها

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
0 امتیاز

اولین کسی باشید که برای “هوش کلامی و استنتاجی – استعداد تحلیلی” دیدگاهی می نویسد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Main Content